Tega Brain to urodzona w Australii artystka i inżynierka środowiska, która w swych badaniach zgłębia problematykę danych, ekologii i infrastruktury. Jest pomysłodawczynią sieci bezprzewodowych reagujących na zjawiska naturalne, układów ukrywających dane dotyczące stanu zdrowia oraz internetowego serwisu randkowego opartego na zapachach. Jej prace prezentowano m.in. na Biennale w Wiedniu, Triennale w Guangzhou oraz w Haus der Kulturen der Welt w Berlinie i New Museum w Nowym Jorku. Jest adiunktką na Wydziale Zintegrowanych Mediów Cyfrowych Uniwersytetu Nowojorskiego.

 

Julian Oliver jest krytycznie zorientowanym inżynierem, artystą i aktywistą mieszkającym w Berlinie. Wystawia swoje prace od 1996 roku, a jego projekty i wykłady prezentowane były w wielu muzeach, na międzynarodowych imprezach i konferencjach poświęconych sztuce elektronicznej, m.in. w Tate Modern, podczas Transmediale, Ars Electronica Festival, The Chaos Computer Congress, FILE i Japan Media Arts Festival. Jego prace, podobnie jak współprace przy rozmaitych projektach innych artystów, wielokrotnie nagradzano. Julian wykorzystuje zdobytą m.in. podczas studiów wiedzę z zakresu przeciwdziałania inwigilacji, inżynierii sieciowej, bezpieczeństwa informacji i administrowania systemami na rzecz pomocy grupom zagrożonym, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony środowiska.

Bengt Sjölén jest niezależnym projektantem oprogramowania i sprzętu, hakerem i artystą mieszkającym w Sztokholmie i Berlinie. Źródeł jego twórczości można szukać w demoscenie Atari. Współdziała z kilkoma sieciami, takimi jak Weise7, Hackteria i Critical Engineering Working Group. W swoich pracach porusza się po wielu rozmaitych obszarach, takich jak biologia, radio programowalne, pola elektromagnetyczne i sztuczna inteligencja. Jego prace prezentowano na arenie międzynarodowej, m.in. podczas Arte Mov, Ars Electronica Festival, Synthetic Times Exhibition, w NTT InterCommunication Centre w Tokio, na Biennale Architektury w Wenecji, International Symposium on Electronic Art (ISEA), Pixelache, World Expo 2010, Transmediale i Glass Room.